Boosted your CS1.6 server ×
Welcome to
BLACKGAMES Romania
This community was created in 2012 as a laid back gaming environment to give gamers a place to call home and be able to communicate with others. Don't forget to present yourself to us in a small topic then you can try to read our community rules and most importantly, don't forget to have fun, we are a gaming community with the desire to change the meaning of gaming, we try to offer everything that is best for members of our community, at the same time we are looking for staff, servers, designers, pulleys and more.

(ACCEPTAT)[ Cerere Admin ] - Popică

Popică

# Numele cu care joci: Popică
# Steam(Da/Nu): Nu
# Varsta: Am 19 ani.
# Experienta ca admin: Diferite servere mari de CS:GO timp de 3 ani.

# Motivul pentru care vrei sa fi admin: Pentru a creea un mediu placut jucatorilor fara toxicitate si injurii.
# Ai citit regulamentul?: Mnuu.
# Ore jucate pe server
*MINIM 15 H*(LINK)https://www.gametracker.com/server_info/TINERII.BLACKGAMES.RO:27015/top_players/?query=popica
# Esti dispus sa ajuti serverul cu o donatie?: In viitor, da.
# TEAMSPEAK 3(Da/Nu): Pot intra, dar nu imi place sa stau pe ts. 
# 
Trebuie sa faceti un TEST WG(WARGODS)Descarca (OBLIGATORIU): Ok
# Alte informatii: Din cate am observat, data trecuta am fost respins pentru ca nu m-ati cunoscut destul de bine, prin urmare las acest link :D :  https://blackgames.ro/forum/index.php?/topic/19707-prezentare-popică/

you turned the page.. I burned the book.

ezgif.com-gif-maker.gif

contra !

Contra

RO :

De obicei nu comentez la deciziile adminilor deoarece fiecare are parerea sa individuala despre mine, dar daca se poate as vrea sa imi veniti cu un argument pentru Contra-urile respesctive avand in vedere faptul ca pe server apare anuntul ca "Cautam admini, cerere pe forum !" am spus ca o sa imi incerc si eu norocul cu prima cerere, dar am primit respins, probabil din cauza orelor putine sau din cauza faptului ca nu am intrat pe TeamSpeak. Acum, am facut din nou cerere de admin la indemnarile lui N3v3rM!nd, acum avand un numar de ore decente ( in jur de 50-60 ) si stand si pe TeamSpeak din cand in cand sa ma familiarizez cu restul adminilor precum Crytycal sau Mar1us spre exemplu. Am facut a doua cerere dupa toate astea ca acum sa primesc, din nou, Contra-uri fara un argument plauzibil. Nu am nimic cu nimeni, nu incerc sa fac o cearta sau ceva, vreau doar sa stiu motivul Contra-urilor pentru ca, pe viitor, sa remediez acesta problema pentru o posibila noua cerere in caz ca aceasta primeste "Respins".

EN :

Usually, I don't question other admin's verdict on something, because every and each person has a different opinion about me, but this time I would like, if possible, to give me an argument for the "Contra" that you gave me. I've seen on the server the announcement that you guys are searching for admins, so I tried my luck on my 1st try, didn't succeded probably because of the poor amount of hours played and I didn't even joined the TeamSpeak server back then. But this time, I have an considerable amount of hours ( around 50 to 60 ) played and N3v3rM!nd told me that I should try one more time presuming that this time it would be different according to the increased amount of hours and the fact that I joined with others on TeamSpeak too. Others as Mar1us or Crytycal for example. So, I did this admin request with the mentality that something would be different, but apparently I'm still doing something wrong. I don't want to instigate some kind of bad blood between someone and me, I just want to know some reasons for the "Contra" in order for me to correct this bad thing so I can apply again in case this request gets Rejected

you turned the page.. I burned the book.

ezgif.com-gif-maker.gif

Ba eu iti dau PRO, dar sa ramai la fel! 

rCTdrgQ.gif

Acceptat. PM nick si parola

b_350_20_afdedb_07e940_000000_9a2828.png
logo-03.png.a7691ef88baa0c7dd812ccfd53497bc8.png