Jump to content
Boosted your CS1.6 server ×

[ Prezentare ] - Popică

Popică

Recommended Posts

Cum te numești: Ma cheama Patric.

Din ce localitate ești: Sunt din Satu Mare, dar deocamdata stau in Bucuresti pentru facultate.

Ce vârstă ai: Am 19 ani.

Hobby & Pasiuni: Intotdeauna am fost atras de handbal si fotbal 🙂 Pot spune ca am copilarit uitandu ma la tv =))

Ce jocuri îți place să te joci: Am o pasiune mare pentru gaming in general. De la 12 ani am inceput sa ma joc diferite jocuri, principalele ramanand intotdeauna CS 1.6 / Dota 2 / CS:GO / LoL / Valorant si unele jocuri tip horror gen Phasmophobia / Pacify / Devour, iar cel mai recent : The Mortuary Assistant ( astept full game-ul :3 )

Ocupație: Sunt student in cadrul Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Litere daca se poate numii o ocupatie :))

Ce mod de Counter-Strike îți place: Mix-uri sau cat mai classic posibil.

Cum crezi că este comunitatea noastră? Ce-ți place la ea, cum crezi că este, ce nu-ți place la ea: Pare destul de faina, de aia am si ales sa ma prezint pentru ca nu fac asta de obicei =))