Jump to content
BlackPoint BParena

După o scurtă inactivitate am decis să readucem la viață acest proiect.

TS.BLACKGAMES.RO

În decursul a patru ani de existență am reușit să dezvoltăm acest proiect până în pragul în care am fost locul 1 pe România o perioadă bună de timp, în prezent ne clasăm în cele mai populare servere din clasamentul mondial, o realizare cu care ne mândrim !

Bedros cristian

Manager Server
  • Content Count

    10
  • Donations

    0.00 USD 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Country

    Moldova, Republic Of
  • Time Online

    2h 52s

Bedros cristian last won the day on October 6

Bedros cristian had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Bedros cristian

  • Rank
    Fondator | Affective.BlackGames.Ro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Funcția de lider este oferită jucătorilor cu experiență și activitate pe serverul Dark Moon RPG pentru a administra o facțiune. De regulă, liderii sunt aleși în urma aplicației postate pe Panel în funcție de criteriile de selecție prezentate în momentul în care un jucător dorește să aplice. După procesul de aplicare se va alege cel mai bun candidat care va urma să participe la un test în joc. În cazul în care acesta nu trece de test se va lua următorul candidat. Generalități Subliderul Facțiunii Subforumul Facțiunii Recrutarea Membrilor Sancțiuni și Demiteri Reclamații Panel & Raport de Activitate Promovarea Membrilor Alte reguli 1. Generalități Faction Punish 0/60 Orice lider care îndeplinește condițiile prevăzute în acest topic și e înlăturat prin cerere de demisie este scos cu FP 0. Faction Punish 60/60 Orice lider care este înlăturat din facțiune deoarece a acumulat 3 Lider Warn-uri este scos cu FP 60. Faction Punish 100/60 Orice lider care nu îndeplinește condițiile existente în acest topic este înlăturat din facțiune cu 100 FP și 3 Lider Warn-uri. Funcția de Lider este un privilegiu oferit de Echipa Administrativă a comunității Dark Moon RPG, nu un drept. Această funcție poate fi revocată în orice moment dacă considerăm că nu respectați îndatoririle funcției. Renunțarea la funcție Renunțarea la funcția de Lider se va face printr-un post în topicul din secțiunea liderilor cu cel puțin 72 de ore (3 zile) pentru a avea suficient timp să găsim un Lider nou. Veți fi scoși din funcție doar după ce noul Lider a fost ales. Dacă nu vă faceți treaba până la alegerea noului lider veți fi scoși cu Faction Punish 100 indiferent de durata voastră ca lider. Cât timp dețineți funcția orice greșeală făcută va fi sancționată conform regulamentului chiar dacă v-ați depus demisia. Dacă renunțați la funcția de Lider în mai puțin de 60 de zile veți primi 100 Faction Punish. Securitatea Contului În cazul în care contul vă este spart, veți fi înlăturat din funcția de lider cu 3 Lider Warn-uri. Dacă pe cont se produc abuzuri veți primi 100 Faction Punish și accesul asupra contului va fi restricționat timp de 30 de zile. Vă este strict interzis să împărțiți contul din joc sau de forum cu o altă persoană. Parola contului dvs. nu trebuie cunoscută de nimeni altcineva. Dacă se dovedește că ați încălcat această regulă veți fi scoși din funcție. Activitatea unui lider Toate cererile de inactivitate se fac numai în topicul cu inactivități din subforumul liderilor. Un lider are dreptul la maxim 14 zile de inactivitate pe o perioadă de 60 de zile. Liderii care nu au minim o săptămână vechime nu pot face cereri de inactivitate. Liderii care nu au minim o vechime de 30 de zile nu pot face cereri de inactivitate mai mari de 5 zile. Liderii care nu au minim 30 de ore jucate pe lună vor fi considerați inactivi și riscă să rămână fără funcție. Liderii inactivi de cel putin 3 zile (72 de ore) fără cerere de inactivitate vor fi înlăturați din funcție cu 3 Lider Warn-uri. Aceștia nu vor mai avea posibilitatea să se reintegreze în echipa de lideri pe viitor. După expirarea unei cereri de inactivitate liderul are la dispoziție 24 de ore să se conecteze pe server. În caz contrar va fi demis. Comportamentul unui lider Un lider are obligația de a avea un comportament și un limbaj decent oriunde poate intra în contact cu alți membri ai comunității Dark Moon. Acesta nu are voie să folosească un limbaj ofensator la adresa colegilor săi sau a jucătorilor. Liderul trebuie să păstreze o conduită corespunzătoare pe fiecare platformă deținută de Dark Moon România. Jignirile, semnele obscene față de jucători sau comportamentul arogant față de administratori se va sancționa mai ușor (Lider Warn). Limbajul vulgar, chiar și cenzurat, se va sancționa mult mai grav (3 Lider Warn-uri). Liderii care abuzează de funcție vor fi înlăturați din funcție. Accesul asupra contului deținut va fi restricționat timp de 30 de zile. Nu va exista posibilitatea pe viitor ca un astfel de lider să se reintegreze în echipa de lideri. Dacă acesta deține și alte conturi, accesul se va restricționa pe fiecare cont. Mențiuni Dacă un administrator vă oferă un avertisment verbal acesta este echivalentul a unei jumătăți de avertisment (Lider Warn). 2. Subliderul Facțiunii O facțiune poate avea maxim un Sublider (sancțiune: Lider Warn). Alegerea Subliderului Puteți alege cel mult 2 sublideri în decurs de-o lună (sancțiune: Lider Warn). Sunteți nevoit să alegeți un Sublider pentru facțiune. Dacă alegeți Subliderul pentru prima dată puteți să oferiți funcția de Sublider oricărei persoane pe care o considerați capabilă în maxim 48 de ore. Dacă ați ales deja un Sublider și doriți să îl schimbați, persoana care va adera la funcția de sublider va trebui să aibă cel puțin 30 de zile de activitate în facțiune. Dacă alegeți pentru prima dată Subliderul acesta poate să fie ales din afara facțiunii sau dintre membrii de rank 1-2. Alți sublideri pot fi aduși din afara facțiunii doar dacă au deținut minim rank 3 într-o facțiune de același tip în ultimele 3 luni de zile. Următorii sublideri vor fi promovați numai din interiorul facțiunii dintre membrii de minim rank 3. Nerespectarea regulilor de alegere a unui Sublider se sancționează cu Lider Warn + rank down la Sublider. Subliderul nu are voie să dea teste de intrare în facțiune dacă e adus din afară. Dacă subliderul primește rank down, acesta va putea să reprimească funcția după minim 30 de zile. În cazul în care subliderul greșește și liderul va fi sancționat. Liderii sunt responsabili în totalitate de persoanele pe care le nominalizează pentru această funcție. Înlocuirea Subliderului Un lider poate înlătura gradul subliderului atunci când consideră ca nu mai are nevoie de serviciile sale și-l va retrograda acordându-i rank-ul în funcție de vechimea sa în facțiune și de regulile cu privire la acordarea rank-ului unui membru. Mențiuni Un Sublider nu își poate răspunde singur la reclamații. 3. Subforumul Facțiunii Modificarea topicurilor din cadrul facțiunii la care sunteți Lider se face numai prin aprobare de la Head of Staff (sancțiune: Lider Warn). Topicurile nu se șterg. Dacă nu mai aveți nevoie de un topic, acesta se va pune pe Hidden. Topicurile importante ale facțiunii, precum : Regulament, Anunțuri și așa mai departe trebuie să fie întotdeauna puse ca Pinned. Trebuie să vă asigurați că fiecare topic din cadrul facțiunii este actualizat la zi (sancțiune: Avetisment Verbal prima abatare, Lider Warn dacă se continuă). Când faceți o modificare sau anunțați ceva, aveți obligația de a anunța acest lucru cu minim 48 de ore înainte de a intra în vigoare (sancțiune: Avetisment Verbal prima abatare, Lider Warn dacă se continuă). Nu permiteți membrilor să facă spam în topicurile facțiunii, în special cel de Discuții între Membrii. -- Dacă se face prea mult spam în topicul respectiv îl puteți închide și puteți raporta postările respective. Se vor accepta minim 2 jucători pentru fiecare loc liber în facțiune, iar dintre aceștia va rămâne persoana cu scorul cel mai mare la teste. Există o excepție în cazul în care se deschid aplicații pentru funcția de Sublider iar într-un interval de 24 de ore o singură persoană aplică. ( sancțiune: Avertisment Verbal prima abatere, Lider Warn la următoarele abateri). Regula de teste competitive se aplică doar atunci când numărul de locuri libere în facțiune e mai mic ca numărul de jucători care aplică sau care au fost acceptați. Dacă numărul de locuri libere este mai mare față de numărul de jucători acceptați pentru teste sau numărul de jucători care aplică, atunci TOȚI cei care trec testele vor rămâne în facțiune. Cerințe minime pentru a fi acceptat: Să aplice și să aibă o aplicație decentă. Să nu aibă interdicție în facțiunea respectivă. Să fie suficient de activ pe server. Jucătorii care nu îndeplinesc cerințele minime și sunt acceptați, indiferent dacă au fost acceptați dintr-o greșeală vor fi demiși fără Faction Punish. Liderul va fi sancționat cu un Avertisment Verbal la prima abatere, urmând să fie sancționat cu Lider Warn pe viitor. Deschiderea Aplicațiilor Aplicațiile pot fi deschise atunci când există cel puțin un loc liber în facțiune sau urmează să se elibereze un loc. Liderii au obligația de a recruta minim 3 membrii în 72 de ore în cazul în care facțiunea are mai mult de 5 sloturi libere. Liderii nu au voie să accepte aplicații peste numărul de sloturi disponibile. Dacă liderul nu are cerere de inactivitate și nu recrutează timp de 5 zile de când are cel mult 5 locuri libere va fi sancționat. Încălcarea regulilor de mai sus se sancționează cu: Avertisment Verbal prima abatere, Lider Warn la următoarele. Răspunderea la Aplicații Ordinea în care răspundeți la aplicații nu este importantă. Toate aplicațiile trebuie să primească un răspuns în maxim 5 zile din momentul în care au fost realizate (sancțiune: Lider Warn). În cazul în care ați respins un jucător trebuie să oferiți un motiv bine întemeiat. Trebuie să argumentați fiecare respingere cât și acceptare. Dacă ați respins un jucător pe un motiv, nu aveți voie să acceptați alt jucător care nu îndeplinește nici el același motiv (sancțiune: Lider Warn). Nu aveți voie să puneți la motiv de respingere lucruri neclare (nu ești activ, nu inspiri încredere, nu consider că ești potrivit, etc. ), ci oferiți informații concrete. Închiderea Aplicațiilor Aplicațiile pot să fie închise doar atunci când: Au aplicat minim 2 jucători pentru fiecare loc disponibil. După cel puțin 6 ore de la deschiderea sesiunii respective. Nu se aplică în cazul în care Liderul a setat pe Panel ca aplicațiile să se închidă la un anumit număr de jucători care aplică. Atunci când sunt deschise doar pentru recrutarea Subliderului. Dacă nu respectați punctele de mai sus puteți să primiți un Avertisment Verbal la prima abatere, iar Lider Warn la următoarele. Testarea celor Acceptați Doar membrii de rank 4+ pot da teste. Liderul alege care membrii de rank 4+ pot efectua teste. Reguli: Persoanele care au fost acceptate pentru teste vor susține un test de cunoaștere a regulamentului general cât și a regulamentului intern. Testerii au obligația de a ține o evidență cu dovezi foto sau video pe parcursul testelor teoretice timp de 72 de ore. Această evidență trebuie să conțină dovezi cu toate persoanele testate, a întrebărilor adresate acestora și a răspunsurilor oferite. Dovezile nu vor fi publicate nicăieri, decât la cererea Liderului sau a unui Administrator. În cazul în care se solicită aceste dovezi, iar ele nu există, membrul responsabil cu testul va primi rank down și nu va mai avea voie să fie ales ca Tester, iar cel care a fost testat trebuie să redea testele. În cazul în care testul este dat incorect Testerul va primi Faction Warn, iar cel testat va trebui să redea testele. Testerii trebuie să prezinte regulamentul testului înainte de a îl susține și trebuie să se asigure că jucătorul l-a înțeles. Nu trebuie să existe discriminări sau diferențiere de niciun fel între jucătorii cu același nivel de experiență. Fiecărui jucător acceptat trebuie să i se ofere suficient timp să susțină testele și să aibă cu cine să le susțină. Cel mult 72 de ore de la acceptarea aplicației. Trebuie să precizați o persoană de contact și un interval orar la care se pot prezenta (sancțiune: Lider Warn sau Faction Warn dacă este tester). Test teoretic: Testul trebuie să conțină 15 întrebări de complexități diferite (Ușoare, Medii și Dificile) din regulamentele generale și interne ale facțiunii. Candidații au dreptul la maxim 3 puncte greșite: Vor primi un punct pentru răspuns greșit sau lipsa unui răspuns în timpul cerut. Vor primi 0.5 puncte pentru răspunsurile parțial corecte. La 3/3 candidatul va pica testul. Candidații care încearcă să fraudeze testele vor fi sancționați (test picat + blacklist 3 luni). Testerii care încearcă să fraudeze testele sau nu le susțin vor fi demiși. Test practic: Se va susține și test practic în cazul în care se consideră că acesta este necesar. În acest tip de test nu este nevoie de o evidență. În cazul în care jucătorul dorește să raporteze proba practică acesta trebuie să aibă singur dovezi. Reaplicarea în Aceeași Facțiune * Un membru demis din facțiune, voluntar sau nu, nu are voie să fie invitat în aceeași facțiune din care a fost demis timp de minim 2 săptămâni (14 zile)! 5. Reclamații Panel&Raport de Activitate Reclamații Panel Liderul are obligația de a răspunde tuturor reclamațiilor adresate membrilor săi în maxim 48 de ore de la deschiderea acestora. Dacă liderul are o cerere de inactivitate, acesta va avea la dispoziție 24 de ore după expirarea cererii să răspundă la reclamații. În situația în care liderul are nelămuriri legate de o reclamație acesta trebuie să apeleze la ajutorul unui administrator. În cazul în care apelează la un administrator perioada de 48 de ore se poate extinde. Reclamația unui membru care are o cerere de inactivitate va rămâne deschisă până la 24 de ore de la expirarea cererii. Dovezile din reclamație trebuie să fie valide. Acestea trebuie să aparțină persoanei care face reclamația, să nu fie mai vechi de 2 zile, să aibă pe ele numele reclamantului, serverul cât și data și ora. În cazul în care o reclamație nu are dovezi valide aceasta va fi anulată. Reclamațiile în care se folosește un limbaj vulgar vor fi anulate iar persoanele care au folosit un limbaj vulgar vor fi sancționate de către un administrator în funcție de gravitate. Încălcarea regulilor de mai sus se poate sancționa cu un Avertisment Verbal la prima abatere, Lider Warn la următoarele. Raport de ActivitateLiderul este cel care stabilește punctajele minime pentru rapoartele de activitate cât și pe ce criterii se vor acorda punctele. Punctele de raport sunt corectate în mod automat de către server, astfel ca liderul nu trebuie să intervină la corectat, la acordat de sancțiuni pentru raport și așa mai departe. Liderii au obligația de a se asigura că raportul unui membru nu a fost fraudat. Aceștia pot verifica statusul fiecărui raport prin intermediul Panelului. Liderii trebuie să petreacă cel puțin 7 ore pe săptămână în joc. În cazul mafiilor revine responsabilitatea liderului să facă evidența prezenței la war-uri și să sancționeze membrii (Avertisment Verbal la prima abatere, Lider Warn la următoarele). Liderul are dreptul de a demite din facțiune membrii care nu aduc suficiente contribuții pentru facțiunea respectivă. (Nu sunt destul de activi, fac mereu raport minim, etc.). 7. Promovarea Membrilor Duratele de mai jos sunt duratele minime care trebuiesc așteptate. Liderul decide când un membru merită să fie promovat. Administratorii vor face promovări doar atunci când liderul facțiunii le cere asta. Numărul de zile de promovare reprezintă numărul de zile pe care trebuie să-l aștepte un membru de la ultima promovare pentru a primi noul rank. 8. Alte reguli Fiecare Lider are obligația de a respecta Regulamentul Serverului, Regulamentul Liderilor, Regulamentul Facțiunii sale cât și să aplice sancțiunile corecte pentru încălcarea regulilor. Liderii vor avea posibilitatea să dea [/spec] pe membrii facțiunii pentru a verifica dacă aceștia fac un abuz sau nu. Liderul nu are dreptul să folosească banii din seiful facțiunii în scopuri personale. Fondurile unei facțiuni sunt strict pentru dezvoltarea acesteia și pentru plata salariilor. Liderul are la dispoziție 24 de ore să răspundă la o cerere de demisie. Un lider nu are voie să facă reclamație altui lider. În cazul în care există un motiv de reclamație bine întemeiat se va trimite un PM către un Admin 4+ cu motivul și dovezile necesare. Nu este permis să se dea Wipe la membri fără un motiv extrem de serios și ca o ultimă soluție. Această acțiune necesită aprobarea Head of Staff. Un avertisment la funcția de lider poate fi înlăturat după minim o lună de zile de la primirea acestuia în cazul în care nu ați mai primit alte avertismente. Ele se vor șterge doar la cererea liderului cu aprobarea unui Admin 4+. Este strict interzis ca un lider să ceară diferite compensații pentru a accepta un jucător în facțiune, a-l trece testul, a-l promova, etc. (sancțiune: Demitere). Liderii mafiilor care au cel puțin 10 membrii banați pentru coduri riscă sancțiuni grave dacă acest număr crește în continuare. (Posibilă Demitere). Liderii au obligația de a anunța o ședință obligatorie cu cel puțin 48 de ore înainte prin MOTD și prin reply în topicul destinat ședințelor pe Forum.
  2. Toți membrii facțiunii sunt obligați să cunoască și să respecte Regulamentul Serverului cât și Regulamentul Liderilor. Totodată, pe lângă acest regulament, membrii facțiunilor mixte sunt obligați să respecte Regulamentul Intern întocmit de către Lider. 1. Comportament și Limbaj Vă rugăm să păstrați un limbaj cât mai decent față de colegii din facțiune, cât și față de ceilalți jucători. Fiecare membru al unei facțiuni mixte trebuie să îi respecte pe ceilalți și să păstreze o conduită corespunzătoare. Limbajul vulgar foarte grav poate să fie sancționat chiar și cu demitere. Limbajul ofensator în primă fază vă va aduce un Faction Warn. Pe lângă limbajul decent pe care trebuie să îl folosiți, vă informăm că certurile sunt interzise (Faction Warn prima abatere, Demitere la a doua). Mișto-urile, glumele de prost gust, batjocura, etc. pot să vă aducă un Faction Warn. 2. Deathmatch și Drive-by Este strict interzis DM-ul sau DB-ul fără un motiv întemeiat (Faction Warn). În cazul în care sunteți atacați strângeți mai întâi dovezi, după care vă puteți apăra printr-o reclamație pe Panel. Nu se va permite DM sau DB la ședințe, evenimente, licitații sau alte acțiuni importante desfășurate pe server. Se permite DM sau DB asupra membrilor departamentelor sau asupra jucătorilor aflați pe blacklist-ul facțiunii. 3. Organizarea Facțiunii Liderul împreună cu membrii de rank superior au ultimul cuvânt în luarea oricărei decizii. Doar membrii care au Rank 4+ pot da teste cu aplicanții facțiunii. Doar membrii care au Rank 3+ pot organiza diferite antrenamente sau activități. Membrii care nu ascultă de cei de rank superior vor fi sancționați cu Faction Warn la prima abatere, iar în cazul în care aceștia continuă vor fi demiși. Membrii care au rank 3 + și încalcă diferite reguli care se sancționează cu Faction Warn vor fi sancționați cu RANK DOWN. 4. Activitate Membrii care nu aduc suficiente contribuții unei facțiuni și tot ceea ce fac e să țină un loc ocupat vor fi considerați inactivi. Această decizie va fi luată de către Lider sau Sublider. În cazul în care se constată că un membru nu are ce căuta în facțiunea respectivă acesta o să fie demis. Cereri inactivitate: Cererile de inactivitate se vor face doar prin intermediul Forumului. Un membru are dreptul la maxim 14 zile de inactivitate odată la 45 de zile. Membrii de Rank 1 nu au dreptul la cereri de inactivitate. Membrii de Rank 2 au dreptul la cel mult 7 zile de inactivitate. Membrii de Rank 3 + au dreptul la cel mult 14 zile de inactivitate. Raport de activitate: Fiecare membru de rank 1-5 este obligat să întocmească raportul de activitate săptămânal. Administratorii și Helperii vor avea un raport de activitate redus față de restul membrilor. Fraudarea sau ajutarea unui coleg să fraudeze raportul de activitate este strict interzisă. Se sancționează cu demitere pentru fiecare persoană implicată în fraudare. 5. Reclamații Panel Raportarea colegilor/liderului: Este strict interzisă raportarea colegilor sau a liderului direct pe Panel chiar și de pe conturi secundare, excepție pentru afaceri ilegale, spargeri de conturi, reclamă, înșelătorii, etc. (Faction Warn prima abatere, Demitere dacă continuă). Colegii pot fi raportați liderului printr-un PM pe forum. Liderul poate fi raportat administratorilor, precum Head Of Staff, printr-un PM pe forum. Dovezi: Toate dovezile de pe server trebuie să includă marcajele serverului cu data, ora, numele jucătorului și a serverului. În caz contrar se vor considera ca dovezi invalide. O dovadă este valabilă cel mult 72 de ore. Aveți la dispoziție 24 de ore să aduceți dovezi în apărarea voastră (excepție atunci când aveți o cerere de inactivitate). În cazul dovezilor de pe browser se vor accepta doar dovezile video în care se va da minim un refresh la pagină pentru a se vedea că dovada nu este falsificată. Limbajul și martorii: Este interzis să insulți grav pe cineva și să folosești un limbaj vulgar în reclamații (demitere). Regula de mai sus se aplică inclusiv comentariilor șterse, martorilor adăugați cât și dovezilor postate în reclamații. 6. Înlăturarea sancțiunilor Sancțiunile de tip avertisment verbal sau Faction Warn pot fi înlăturate doar de către lider, manual, atunci când acesta consideră că meritați sau automat de către server după cum este prevazut și în Regulamentul General al Liderilor. 7. Promovarea în Rank Promovarea în rank poate să fie făcută în mod manual de către lider când acesta consideră că meritați sau automat de către de server după cum este precizat în Regulamentul General al Liderilor. În cazul în care ați fost Sublider și ați fost degradat veți primi rank-ul în funcție de vechimea totală în facțiune. 8. Demitere Faction Punish 0/60 Se va acorda uninvite fără FP doar membrilor care au cel puțin 2 săptămâni (14 zile) vechime în facțiune și își depun cererea de demisie fără a avea reclamații la activ. Faction Punish 10/60 Orice membru care acumulează 3 Faction Warn-uri va fi demis cu 10 FP din 60. Singura excepție se face atunci când membrul are mai puțin de 2 săptămâni vechime în facțiune. Se va acorda 3/3 Faction Warn-uri tuturor membrilor către sunt demiși fără FP 60 sau FP 0. Se va acorda 3/3 Faction Warn-uri tuturor membrilor care au minim 2 săptămâni vechime în facțiune și au primit ban mai mult de 3 zile. Faction Punish 60/60 Orice membru care nu are minim 2 săptămâni în facțiune va fi demis cu FP 60. Pot exista anumite excepții când un jucător poate părăsi facțiunea fără FP. Aceste excepții sunt stabilite doar de Administratorii 4+. În anumite cazuri se poate acorda FP 60 și membrilor care au peste 2 săptămâni vechime în facțiune. De exemplu, dacă un membru a fost banat pentru coduri sau alte sancțiuni mai grave a căror durată este de 30 de zile, întotdeauna va fi demis cu 60 FP. Totodată, dacă un membru are interdicție în facțiunea respectivă și reușește să intre, acesta va fi demis întotdeauna cu FP 60. 9. Blacklist Se vor putea adăuga pe blacklist jucătorii de minim level 7, indiferent că fac parte dintr-o facțiune sau nu. Adăugarea unui jucător pe blacklist se va face de către membrii de rank 4+ doar pe baza unei dovezi clare care va fi postată în topicul cu evidența dovezilor pentru blacklist. Înlăturarea unui jucător de pe blacklist se va face doar de către membrii de rank 4+ în cazul în care un jucător a fost adăugat din greșeală. Înlăturarea fără motiv va fi sancționată cu Faction Warn, iar ulterior cu Rank Down. Jucătorii de pe blacklist pot fi omorâți constant (excepția se aplică la cei din departamente) până când plătesc blacklist-ul. O altă excepție se aplică la activități importante precum evenimente, joburi, etc. Plata blacklist-ului de către jucătorii cu facțiune se poate face în maxim 72 de ore dacă nu au o cerere de inactivitate. În caz contrar va primi un Avertisment Verbal, iar dacă nu va plăti blacklist-ul va fi demis. Plata blacklist-ului se poate face direct din joc prin comenzile specifice. Este interzis pentru membrii facțiunii să ceară sau să accepte bani pentru blacklist. Aceștia vor fi demiși din facțiune. 10. Altele Joburi: Se poate deține orice job. Liderul are dreptul să forțeze membrii să folosească un anumit job pe o durată determinată de timp în scopul realizării muncii în facțiuni. Skin-uri: Purtarea unui alt skin în afară de cel corespunzător rank-ului fără aprobarea liderului se sancționează cu Faction Warn. Excepții: Ne rezervăm dreptul de a avea excepții de la aceste reguli. În anumite cazuri sancțiunile pot fi diferite. Aceste excepții pot fi făcute numai cu permisiunea Head of Staff-ului.
  3. PROBLEME DES ÎNTÂLNITE 1. Parola mea nu funcționează. În cazul în care parola dvs. nu funcționează, puteți să folosiți opțiunea Recuperare Parolă, existentă pe Panel. 2. Când încercați să vă conectați pe server vă apar mesaje de genul: The server didn't respond. Retrying... Aceste mesaje pot apărea din mai multe cauze: Verificați dacă versiunea dvs. de SA:MP este 0.3.7. Verificați dacă conexiunea dvs. la internet este stabilă. Verificați dacă vă conectați la serverul corect sau dacă serverul funcționează.
  4. Modificări regulament Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând regulamentul serverului Affective Romania. Membrii comunității au datoria de a fi la curent cu regulamentul și de a îl respecta. Orice actualizare va fi postată în acest topic. Va recomandăm să apăsați butonul “Urmărește” pentru a primi o notificare de fiecare dată când se modifică ceva în regulament. 1. Reguli și informații referitoare la contul de membru Proprietarul unui cont este considerat întotdeauna posesorul adresei de mail înregistrate pe cont. Din motive de securitate trebuie să vă asigurați că oferiți o adresă de mail validă și că nu veți pierde accesul la aceasta. În caz contrar contul dumneavoastră este pierdut. 1.1 Numele Contului Numele contului trebuie să fie decent, fără semne în exces, fără conotații ascunse. Sugerăm să vă alegeți un nume reprezentativ pentru dumneavoastră, întrucât este posibil să fie schimbat ulterior doar prin cumpărarea unui Tichet de Schimbare a numelui din Shop. Numele nepermise vor duce la schimbarea forțată a acestora, iar dacă se refuză acest lucru, contul va fi banat permanent, fără opțiunea de a fi debanat. Alegerea numelor asemănătoare celor existente deja cu scopul de a deranja alți jucători sau de a impersona un anumit jucător este strict interzisă. Este strict interzis să folosiți un nume asemănător cu cel al unui membru al Echipei Administrative. Ambele abateri se sancționează cu restricționarea accesului la contul respectiv pe o perioadă nedeterminată. 1.2 Afaceri cu Conturi sau Bunuri deținute în joc Nu sunt permise afacerile sau tentativele de afaceri cu : bunuri reale pe bunuri în joc gold pe bunuri în joc conturi pe bunuri reale sau bunuri în joc Este strict interzis să vindeți un cont deținut pe serverul Affective Romania. Totodată, nu aveți voie să faceți schimburi între servere sau să vindeți anumite bunuri în joc pe bani reali. Orice tentativă sau afacere încheiată care este considerată interzisă de către Echipa Administrativă va fi sancționată cu ban permanent. 1.3 Securitatea Contului Echipa Administrativă nu răspunde de conturile sparte, bunurile pierdute în timpul spargerii unui cont, sancțiunile primite în timpul spargerii unui cont și așa mai departe. Este datoria fiecărui jucător să aibă grijă de contul său, să ofere o adresă de mail validă la care să aibă acces. Împărțirea contului cu alte persoane poate duce la astfel de probleme și riscați să rămâneți fără cont, bunuri sau să fiți sancționați din cauza acestora. Recuperarea unui cont pierdut se poate face numai printr-o cerere de recuperare a parolei pe Panel (blackgames.ro/panel) . Serverul Affective Romania beneficiază și de un sistem de 2FA pentru a spori securitatea contului dvs. Va recomandăm să folosiți 2FA. Acest protocol de securitate poate să fie activat atunci când va autentificați pe Panel. La înregistrarea unui cont pe server sunteți obligați să folosiți o parolă de minim 8 caractere care să conțină minim : o cifră, o literă mare, o literă mică și un caracter special. Totodată trebuie să setați și un pin pentru contul dvs. Aceste măsuri au fost introduse pentru a spori securitatea contului dvs. Serverul Affective Romania asigură protecția bazelor de date în care vă sunt stocate informațiile și totodată criptarea fiecărui câmp. Echipa Affective vă recomandă: să nu oferiți detaliile contului altor persoane; să setați o adresă de mail validă; să nu folosiți parola contului dvs. pe alte site-uri/servere; să nu încercați să vindeți/cumpărați conturi sau bunuri; să nu descărcați cheat-uri/programe dubioase; să folosiți o parolă complexă. Administratorii de level 4+ își rezervă dreptul de a sancționa persoanele care se ocupă cu spargerea conturilor și de a ajuta o persoană a cărui cont a fost spart dacă consideră necesar. Echipa Administrativă a serverului Affective NU o să vă ceară parolă și/sau PIN-ul contului. Administratorii nu au acces la detaliile contului dvs. și nu le pot schimba. 1.4 Conturi Multiple Puteți să dețineți mai multe conturi, însă la încălcarea anumitor puncte din regulament toate conturile deținute vor fi sancționate. Totodată trebuie să folosiți aceeași adresă de mail pe fiecare cont deținut de dvs. . În caz contrar accesul va fi restricționat. 1.5 Distribuirea Contului Împărțirea contului cu alte persoane este permisă, însă se va face numai pe propria voastră răspundere. Pentru banurile de minim 14 zile se vor sancționa și conturile secundare cu level mai mare exact ca și cel banat doar atunci când în ultimele 3 zile există cel puțin 2 IP-uri diferite. În anumite situații se pot bana conturile secundare doar cu aprobarea Head of Staff-ului. Este strict interzis pentru membrii echipei Affective (Lideri, Helperi și Administratori) să-și împartă conturile cu alte persoane. Consecința încălcării acestei reguli este demiterea din funcție sau chiar restricționarea accesului asupra contului respectiv. 1.6 Inactivitatea Jucătorii care nu au minim 20 de ore jucate în ultimele 2 luni de joc riscă pierderea casei sau a afacerii deținute. Dacă nu puteți juca vă recomandăm să vindeți proprietățile pe care le dețineți. Nu veți putea recupera proprietățile pierdute din cauza inactivității. 2. Coduri, Moduri, Buguri și Reclamă 2.1 Coduri Folosirea codurilor pe serverul Affective sau deținerea acestora este strict interzisă. Prima sancțiune constă în ban timp de 30 de zile, iar a doua abatere se sancționează cu ban permanent. Conturile până în level 5 vor primi direct ban permanent. Vom restricționa accesul dvs. la server prin banarea ip-ului pentru trollhack sau în cazul în care dețineți mai multe conturi pentru a strica jocul celorlalți. 2.2 Moduri Modurile care-ți oferă un avantaj destul de mare față de restul jucătorilor sunt interzise. Joypadul este strict interzis pe server. Puteți deține orice mod în calculator atâta timp cât nu este catalogat ca și Cheat. Exemple de moduri interzise: moduri care modifică sensitivitatea în așa fel încât un jucător are un avantaj atunci când trage; moduri care se pot cataloga că și coduri; moduri care sunt împotriva scriptului și setărilor originale ale jocului; moduri sau alte programe care permit conectarea/reconectarea automată la server și acumularea de ore jucate pe server. 2.3 Abuzul de bug-uri Exploatarea anumitor greșeli sau erori ale jocului sau a serverului este strict interzisă. Abuzurile grave precum bug-urile de făcut bani sau furat bunuri se sancționează cu ban 30 de zile. 2.4 Reclama Reclama intenționată făcută altui server ce nu aparține de Affective este strict interzisă. Prima abatere constă în ban timp 30 de zile. A doua abatere va fi sancționată direct cu ban permanent. Conturile până în level 5 inclusiv vor primi direct ban permanent. 3. Înșelătorii Fiecare afacere de pe server se va face prin intermediul comenzii [/trade]. Afacerile făcute fără această comandă pot duce la înșelătorii și la pierderea bunurilor. Administratorii nu vor interveni în înșelătoriile pe care le fac jucătorii decât în anumite circumstanțe stabilite doar de aceștia. Așadar, adminii de level 4+ își rezervă dreptul de a interveni în anumite înșelătorii și chiar și sancționa jucătorul care a făcut înșelătoria dacă este cazul. Administratorii nu au nicio obligație să vă ajute sau să sancționeze pe cineva în cazul în care ați fost înșelat. 4. Reguli și informații referitoare la limbaj și comportament Permitem jucătorilor noștri să se exprime liber, însă fără a folosi înjurături sau insulte grave la adresa celorlalți jucători pe chat-urile globale ori pe celelalte chat-uri. Limbajul pe chat-urile clanurilor va fi sancționat de către ownerii de clan. Pentru a asigura un joc cât mai plăcut și ușor de administrat singura limbă permisă pe chat-urile globale este Română. Pe privat (sms, call , whisper etc.) este permisă folosirea altor limbi. Nu aveți voie să folosiți un limbaj indecent la adresa oricărui membru al Echipei Administrative. Sancțiuni: 1. Civili: Level 1-5 (kick la prima abatere, 30 min mute la a doua) Level 6-9 (60 min mute) Level 10+ (Ban 24 de ore) 2. Membrii facțiunilor vor fi sancționați cu demitere de la prima abatere. 3. Jignirile, insultele sau limbajul vulgar aduse unui membru al Echipei Administrative se vor sancționa cu minim 3 zile de Ban. 4.1 Numele Proprietăților Jucătorii care folosesc texte jignitoare pe proprietățile deținute (case, mașini, afaceri) vor fi sancționați printr-un avertisment. Dacă aceștia refuză să schimbe textul vor fi sancționați cu ban timp de 3 zile până când fac asta. 4.2 Spam Este strict interzis să repetați același mesaj de 4 ori (într-un interval scurt de timp) sau să umpleți chat-ul fără rost. Se va sancționa cu mute timp de 30 de minute. 5. Comportamentul NON-RP Prin acest tip de comportament se înțelege o acțiune sau un abuz de anumite comenzi care oferă jucătorului în cauză un avantaj nedrept sau altor jucători un dezavantaj semnificativ în anumite situații. Sancțiunile pot varia de la 30 de minute Ajail până la restricționarea accesului pe contul respectiv în funcție de abateri. Exemple de comportament NON-RP: drive-by intenționat cu Monster Truck, Sandking sau vehiculele de la joburi; a sta AFK cu wanted în aer; blocarea punctelor de acces folosind vehicule parcate; aruncatul intenționat cu viață puțină în fața vehiculelor unui jucător pentru a acorda wanted șoferilor. 6. Reguli și informații referiotare la reclamații, tichete și cereri de unban 6.1 Reclamații Fiecare reclamație făcută pe Panel trebuie susținută de dovezi concrete, poze sau video needitate. Toate dovezile de pe server trebuie să includă marcajele serverului cu data, ora, numele jucătorului și al serverului. Ne rezervăm dreptul de a respinge orice dovezi care nu includ toate aceste lucruri. Fiecare dovadă va fi verificată pe baza timestamp-ului în log-urile serverului. Dovezile de pe alte platforme ce nu aparțin domeniului Affective Romania nu sunt luate în considerare deoarece se pot falsifica foarte ușor. Toate dovezile din reclamație trebuie să aparțină persoanei care face reclamația sau persoanei care este reclamată. Doar în cazul afacerilor ilegale, spargerii de conturi sau reclamațiilor adresate staff-ului se vor accepta dovezi de pe alte platforme, de preferat acestea trebuiesc deschise în Browser. Dovezile trebuiesc să fie în format VIDEO, iar în video trebuie să se vadă un minim de 2 refresh-uri la pagină. În cazul falsificării de dovezi se va restricționa accesul la cont începând cu un ban timp de 7 zile. Perioada de restricționare poate să crească în funcție de decizia fiecărui admin. Se vor bana și conturile de nivel mai mare ale jucătorului sau alte conturi deținute. Fiecare persoană are la dispoziție maxim 24 de ore să ofere o dovadă asupra unei reclamații. Dacă în 24 de ore nu ați oferit nicio dovadă nu o puteți face ulterior. Reclamațiile care conțin un limbaj indecent sau dovezi ce au ca titlu un limbaj ofensator sau filmări ce conțin melodii cu mesaj explicit pot fi respinse, iar persoana în cauză va fi sancționată între 1 și 14 zile prin restricționarea accesului la cont. Ne rezervăm dreptul de a sancționa persoanele care fac reclamații total aiurea (fără un motiv întemeiat). Este interzisă șantajarea sau tentativă de a șantaja un jucător să nu-i faci reclamație/să retragi reclamația pe care i-ai făcut-o cât și să plătești pe cineva să nu-ți facă reclamație sau să retragă reclamația. Se poate sancționa cu banarea contului până la 7 zile. 6.2 Tichete Puteți deschide un tichet pentru o problema ce ține de contul de joc, de server sau de forum. Vă rugăm să folosiți un limbaj adecvat în tichete, întrucât cele scrise în bătaie de joc sau cu Caps Lock pot fi închise, iar contului respectiv îi va fi restricționat accesul la Panel pe o perioadă de timp aleasă de administratori. 6.3 Cereri Unban Odată ce un cont deținut de dvs. a fost banat aveți la dispoziție 24 de ore să deschideți o cerere de unban dacă considerați că sancțiunea a fost acordată incorect. După ce ați deschis cererea de unban trebuie să așteptați maxim 24 de ore pentru că administratorul care v-a sancționat să uploadeze dovezile necesare. După ce dovezile au fost uploadate, cererea va fi preluată de către Head of Staff care va decide dacă banarea a fost corectă sau nu. Atâta timp cât ați primit răspuns la o cerere de unban și ați fost informat că sancțiunea rămâne nu aveți voie să faceți o altă cerere de unban. Puteți să fiți sancționat cu suspend pe o perioadă aleasă de către administrator (minim 24 de ore). 7. Excepții Ne rezervăm dreptul de a avea excepții de la aceste reguli. În anumite cazuri sancțiunile pot fi diferite. Jucătorii care au prea multe sancțiuni, prea multe conturi creatoare de probleme sunt considerați că încurcă jocul și vor fi banati permanent. Aceste excepții pot fi făcute numai cu permisiunea Head of Staff-ului sau a Fondatorului.
  5. Bedros cristian

    Anunt!

    Serverul Affective Romania se va deschide in urmatoarele zile . Vor fi cumparate promovari. Serverul de discord este : https://discord.gg/mUxNrhy Va asteptam. Testerii care vor sa se implice ma pot contacta pe discord.
  6. Regulament deschidere topic nou Când creați un topic nou, acesta trebuie să conțină o întrebare bine formulată care să aibă legătură cu comunitatea și activitățile ei (forum, server, site-uri asociate cu Affective Romania). Încălcarea acestei reguli duce la închiderea topicului. Este recomandată adăugarea unei poze (captură de ecran) în cazul în care considerați că ne poate ajuta să vă oferim un răspuns mai rapid sau mai bun. Titlul topicului trebuie să definească întrebarea. Nerespectarea acestei reguli va duce la redenumirea topicului. Vă rugăm să folosiți funcția "Search" pentru a vă asigura că întrebarea nu a mai fost adresată. Încălcarea acestei reguli duce la închiderea topicului. Este interzis să postați întrebări care aparțin de activitatea altor categorii de pe forum, precum: Design, etc. Dacă aveți o întrebare din domeniilor lor, vă rugăm să o adresați în subcategoria potrivită. Încălcarea acestei reguli va duce la închiderea topicului și redirecționarea printr-un PM către subcategoria potrivită. Topicurile care nu au primit un răspuns de peste 72 de ore vor fi închise. Nu aveți voie să cereți moduri. Această regulă există pentru siguranța dvs. Astfel puteți evita primirea de keyloggere, viruși și așa mai departe. Încălcarea regulii va duce la închiderea topicului. Regulament postare comentariu Limbajul vulgar, atitudinea sfidătoare și orice răspunsuri în bătaie de joc vor fi sancționate cu avertisment verbal, avertisment sau chiar warning points în funcție de gravitate. Vă rugăm să păstrați un minim de bun simț și să fiți respectuoși cu ceilalți membrii. Cei care răspund întrebărilor sunt obligați să se asigure că nu a mai existat un răspuns identic. Dacă apreciați un răspuns puteți folosi butonul pentru reacții .
  7. Bedros cristian

    Test

    Test
×
×
  • Create New...